diumenge, 1 de març de 2015

Comencem!

Hola a tots i totes!

Em dic Clàudia Codina, actualment sóc estudiant i per dir-ho així resumidament...diguem que sóc una apassionada de la pastisseria.

Vaig començar a endinsar-me en aquest món no farà gaire, potser any i mig. 
Al principi feia coses més típiques com unes cookies normals o unes palmeretes amb pasta de full, ja que cada dos per tres veia fotos de pastissos, galetes que eren precioses i pensava: "com m'agradaria fer això i que la gent es quedés ben sorpresa", i finalment sí, m'he decidit a crear un blog on així poder compartir amb tots vosaltres les postres que aniré fent.

No és cap professió ni molt menys, és per diversió, m'encanta passar el temps fent pastissets perquè llavors els meus pares, parella, amigues els provin (com uns conillets d'índies). A mesura que han anat passant els dies m'he animat i he anat provant de fer uns altres tipus de pastissos més..."xulos".

Espero penjar-ne sovint i sobretot, que us agradin molt, ja que aquest és el meu objectiu.

Moltes gràcies a tots!

Petons*


Pastís de xocolata negra amb maduixes, mores i gerds

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada